Za vse informacije nas pokličite!
Tel.: 01 724 82 05 / Gsm: 070 168 855
Mail:
info@hrovat.net

Pogoji poslovanja

Oddaja naročila in plačilo blaga

Po oddaji naročila na spletni strani www.brunarice-lv.si, podjetje Mizarstvo Marko Hrovat s.p. pošlje predračun za delno plačilo naročenega blaga. Naročilo je potrjeno, ko kupec poravna 60% vrednosti predračuna, ki vključuje tudi vse morebitne dodatne stroške (dostava, tehnični izrisi itd.). Po delnem plačilu predračuna se material pripravi, preostali znesek (40%) pa kupec poravna, ko je material pripravljen za odpremo (pred dostavo). V primeru, da je naročnik podjetje (fizična ali pravna oseba), se preveri boniteta poslovnega uspeha. Če smatramo, da podjetje prikazuje slabo finančno stanje, nelikvidnost ali ima/je imelo kakršne koli težave s poslovanjem, si pridržujemo pravico, da za potrditev naročila zahtevamo 100% predplačilo predračuna.

Preklic naročila in neprevzem blaga

Kupec lahko naročilo prekliče pred delnim plačilom predračuna, ki ga Mizarstvo Marko Hrovat s.p. izda po oddanem spletnem naročilu. V primeru preklica blaga pred delnim, oziroma celotnim plačilom predračuna, kupec nima nobenih stroškov. V primeru preklica naročila, pri katerem je bilo določeno zavarovanje naročila s predplačilom in pri katerem ni bila ugotovljena stvarna napaka, zapade predplačilo v korist prodajalca.

Dostava

Po oddanem spletnem naročilu se kupec in prodajalec dogovorita za način dostave. Kupec lahko izdelek osebno prevzame na sedežu podjetja Mizarstvo Marko Hrovat s.p. – Masljeva ulica 8a, 1230 Domžale, lahko pa se dogovorita za dostavo, ki jo organizira podjetje Mizarstvo Hrovat. Na voljo je več vrst dostave. Mizarstvo Hrovat je pogodbeni partner podjetja SŽ Express in ostalih transportnih podjetij. Glede na količino tovora in oddaljenost, si Mizarstvo Hrovat prizadeva, da za vsako stranko poišče optimalno rešitev transporta, ki ponuja ugodno ceno ter produktov med transportom ne poškoduje. S predvidenimi stroški dostave je kupec seznanjen že ob oddaji naročila pri koraku »Način dostave«. V primeru, da se kupec odloči za osebni prevzem, je dolžan izdelek prevzeti v roku 7 dni od dobave.

Vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini www.brunarice-lv.si , po 43.a členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) nima možnost odstopa od pogodbe. Mizarstvo Hrovat po potrditvi naročila dobavi izdelek, ki je posebej izdelan za naročnika, skladiščenje pa zaradi deformacij materiala ne sme biti daljše od 10 dni. Vračilo izdelka ni mogoče!

Reklamacija

Postopek reklamacije lahko izvede le kupec, ki je naveden na originalnem računu. V primeru, da se je izdelek poškodoval med dostavo, se obrnite na partnerja, ki je blago dostavil. Reklamacije sprejemamo na elektronski naslov info@hrovat.net . Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka). Garancija ne velja niti v primeru, da kupec material za izdelavo brunarice skladišči dlje kot 10 dni, saj lahko v tem času pride do deformacij lesa, zaradi katerih izdelka ni mogoče pravilno sestaviti. Reklamacija se lahko izvede v roku 10 delovnih dni od datuma, ki je odtisnjen na računu. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Domžalah.

Dobavni rok

Dobavni rok je odvisen od spodaj navedenih dejavnikov:

  • Količina naročenega blaga
  • Vrednost naročila
  • Sezonski oz. izvensezonski čas
  • Zasedenost proizvodnje

Izdelkov ne držimo na zalogi, je pa običajni rok dobave izdelkov med 30 in 60 dni. Mizarstvo Hrovat zaradi optimizacije transportnih stroškov izdelke naroči dobavitelju šele, ko ima zadostno količino/vrednost naročil. Dobavitelj/proizvajalec po oddaji naročila brunarice izdela in jih s primerno embalažo zaščiti pred poškodbami. V izvensezonskem času (pozno jeseni, pozimi) je lahko rok dobave daljši od 60 dni, saj zaradi se majhne količine naročil, izdelkov ne naročamo pogosto. Izjema so večja naročila.

Brskanje med artikli

  • Z uporabo iskalnika:
    Ta način je primeren za iskanje po nazivu. V prazno polje vpišite iskalni niz ter podatke za iskanje, potrdite s klikom na »Išči!«.
  • Z uporabo skupin izdelkov:
    S klikom v kategoriji »Izdelki« izberite želeno skupino. Prikažejo se vam vsi artikli v tej skupini. Izberite artikel in nadaljujete z nakupom. V primeru, da o artiklu potrebujete več informacij, nas lahko kontaktirate na telefon 01 724 82 05 ali e-mail info@hrovat.net .

Nakup

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini www.brunarice-lv.si se je potrebno registrirati. Pri prvi registraciji si sami izberete svoje uporabniško ime in geslo, ki ju boste uporabljali pri vseh naslednjih nakupih. Pridržujemo si pravico, da bomo vsakega kupca, ki se bo prvič registriral, preverili tudi prek telefona, ki ga bo navedel. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z določili navedenimi pod "Pogoji poslovanja" na straneh spletne trgovine www.brunarice-lv.si . Vsi podatki, ki jih boste navedli pri registraciji, bodo ustrezno varovani.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec poravna 60% vrednosti predračuna, ki ga Mizarstvo Hrovat pošlje po oddaji spletnega naročila.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Način nakupa

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti
  • Pritisnite gumb »izberite profil stene« in izberite dimenzijo, ki vam najbolj ustreza, nato pritisnite »dodaj v košarico«. Z enim pritiskom dodate v košarico en artikel. Število artiklov lahko ročno spremenite v okvirčku za število artiklov. Če želite nadaljevati z nakupom, ponovite enak postopek. Če ne želite nadaljevati z nakupom, se vrnite na prejšnjo stran.
  • V  desnem zgornjem kotu pritisnite gumb »Moja košarica« in »nadaljujte na  zaključek nakupa«. Če še niste registrirani, izberite polje »registriraj se«, kliknite »nadaljujte« in izpolnite formular z zahtevanimi podatki. Če ste registrirani, nadaljujte z vpisom vašega elektronskega naslova in gesla.
  • Izberite, ali spremenite način dostave in pritisnite gumb »nadaljujte«.
  • V polju »Podatki o plačilu« ponovno navedite ime in priimek plačnika in kliknite »nadaljujte«
  • Pregled celotnega naročila in potrditev s klikom na gumb »oddajte naročilo«.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varstvo osebnih podatkov

  • Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
  • Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Cene

Podjetje Mizarstvo Marko Hrovat s.p., si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, ki so vidne na predračunu, ki ga stranka prejme po oddaji naročila. Vse cene v spletni prodajalni brunarice-lv.si imajo že vštet DDV. Spletna  cena velja za vse člane kluba Brunarice-LV. Član kluba Brunarice-LV postaneš z registracijo v spletno trgovino www.brunarice-lv.si . Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti!